اخبار حوادث ۳۰ آذر را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث یکشنبه ۳۰ آذر را در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق در تنگستان

مقادیری پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال در تنگستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی «کری» این شهرستان هنگام نظارت بر خودرو‌های عبوری در جاده‌های یک دستگاه وانت ال نود را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

 سرهنگ حسین خواجه ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۳۰ طاقه پارچه خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، بیان کرد: کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۹۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری سارقان تلفن همراه کمتر از ۳ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری دو سارق سابقه دار تلفن همراه کم‌‎تر از ۳ ساعت خبر داد.

سرهنگ سید علی مهدیان گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت تلفن همراه در یک روز در شهرستان جم، دو سارق کم‌تر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

او عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به دو فقره سرقت تلفن همراه، اعتراف کردند.

هشدار پلیس آگاهی در خصوص کلاهبرداری کارت به کارت

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص وقوع کلاهبرداری کارت به کارت هشدار داد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: شهروندان باید در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس، به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورند و به پای دستگاه‌های خودپرداز مراجعه نکنند.

او بیان کرد: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس بگیرند و با بهانه‌هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه، سفر به عتبات عالیات، مسابقات رادیویی و...، درخواست کنند مبالغی به حساب آنان واریز شود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز نیست، عنوان کرد: افراد شیاد پس از فریب سوژه‌های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک، موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگرد‌های متقلبانه به حساب‌های غیر انتقال می‌دهند و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

سهرابی توصیه کرد: مراقب درخواست تلفنی یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک باشند و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.