سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی زمستانی در آمادگی کامل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی با بیان اینکه در طرح امداد و نجات زمستانی، هر عضو کارگروه امداد و نجات استان کار‌ها و ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند با همه توان در آمادگی کامل به سر می‌برد و آماده خدمات رسانی است.

او افزود: در این طرح جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۱۴ پایگاه ثابت و موقت و حدود ۳۰۰ نفر مشارکت داشته و ۶ هزار و ۶ نفر/ روز مشارکت خواهند داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۴۵ دستگاه خودروی امدادی و پشتیبانی آماده عملیات امداد و نجات بوده و سامانه ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات برای امدادرسانی است.

ضربی با اشاره به اینکه همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و تلاش همه ما کمک به انسان‌ها است، ادامه داد: باید قبل از وقوع هر بحرانی اطلاعات و آمار روستا‌ها و مناطق شهری را داشته باشیم تا در مواقع حادثه بر اساس اطلاعات به حادثه دیدگان خدمات رسانی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل هم با بیان اینکه مدیریت بحران کار جمعی است، اضافه کرد: در استان اردبیل همه پای کار هستند.

فرهاد عبدالعلی پور با بیان اینکه مهمترین کار در بحران ها، آموزش است تا در مواقع بحرانی بر اساس آموزش‌ها عمل کنیم، ادامه داد: باید هر لحظه آماده باشیم تا اگر حادثه‌ای رخ دهد بتوانیم به بهترین شکل ممکن امدادرسانی کنیم.

او اظهار کرد: بحران کار یک روزه نیست و نمی‌توان بحران را یک روزه جمع کرد بلکه باید در بحران صبور بوده و با خونسردی امدادرسانی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.