هواشناسی پیش بینی کرد از جمعه تا یکشنبه دمای هوا در استان به طور میانگین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت فردا بر روی خلیج فارس و در استان است.

محمدرضا انصاری افزود: بنابراین در این مدت در برخی ساعات با افزایش ابر، وقوع بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: همچنین جمعه و شنبه به سبب وزش باد‌های شدید شمال غربی، خلیج فارس مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: از جمعه تا یکشنبه دمای هوا در استان به طور میانگین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش یابد.


بیشتر بخوانید


انصاری، آسمان استان را امروز نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی کرد که از فردا میزان ابر کاهش می‌یابد و در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

او عنوان کرد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۲ گاهی ۵۴ کیلومتر در ساعت، خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعات تا ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۱۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۲۰ و مد دوم ساعت ۱۶:۳۶ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.