مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش ۸۰ اکیپ راهداری کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کلیم الله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در محور‌های شمالی استان اردبیل شاهد بارش باران و در سایر مناطق شاهد بارش برف هستیم.

او با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی محور‌های مواصلاتی به طور مرتب در حال انجام است افزود: ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ذخیره سازی ۲۸ هزارتن شن و نمک جهت عملیات زمستانی در راهدارخانه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وثوقی از مردم خواست در سفر‌های زمستانی حتما تجهیزات ایمنی و به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

او بیان کرد: مردم و مترددین عزیز راه‌ها از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و به توصیه‌های نیرو‌های پرتلاش پلیس راه و راهداری توجه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.