فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ازدستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و ساختمان‌های مسکونی خبر داد و گفت : او به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه با افزایش گشت‌های هدفمند خود، فردی را مشاهده کردند که در حال سرقت بود و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

دلیری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها پس از اعتراف به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق دیگر خبر داد که مرتکب ۱۶ فقره سرقت در شهر‌های کرمانشاه و ماهیدشت شده بودند.

او ادامه داد: سارقی که توسط ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد کرمانشاه دستگیر شد به ۹ فقره سرقت و سارق دستگیر شده در ماهیدشت نیز به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف ۷۰ راس دام قاچاق در "کرمانشاه"

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۷۰ راس دام قاچاق در محور " کرمانشاه - بیستون" و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

جلیل سلطانی افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مسیر تردد کامیون مورد نظر در محور "کرمانشاه - بیستون" شده و در فرصت مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سلطانی گفت: در بازرسی‌های انجام شده از این کامیون ۷۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، گفت: طبق اظهارات این فرد، قرار بود این احشام به یکی از استان‌های جنوبی کشور منتقل شود.

کشف ۴۴۰۰ حبه قرص روانگردان در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۴ هزار و ۴۰۰ حبه قرص روانگردان در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

هوشنگ مبارکی گفت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی جوانرود مبنی بر فعالیت شخصی در کار توزیع قرص‌های روانگردان در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل توزیع قرص‌های روانگردان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از منزل وی اقدام کردند.

مبارکی با اشاره به کشف ۴ هزار و ۴۰۰ حبه انواع قرص روانگردان، از دستگیری صاحب آن‌ها و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.