رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تمام کسانی که در سال تحصیلی به‌عنوان دانش‌آموز در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند، امتحانات نیم‌سال اول آن‌ها به شکل غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فردین یاوری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : دی ماه فصل برگزاری امتحانات نیم‌سال اول دانش‌آموزان است که امسال با توجه به شرایط خاصی ویروس کرونا ایجاد کرده، برگزاری امتحانات هم متناسب با این اوضاع و احوال تغییر کرده است.

او گفت : تمام کسانی که در سال تحصیلی در دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم بخش نظری به‌عنوان دانش‌آموز در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند امتحانات نیم‌سال آن‌ها به شکل غیرحضوری خواهد بود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: نحوه اجرای این غیرحضوری را شورای مدارس مشخص خواهد کرد که یا در بستر شاد و یا به گونه‌ای که به تصویب شورای مدرسه رسیده برگزار می‌شود. باشد برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی متوسطه اول و دوم بخش نظری خواهد بود

او افزود: دانش‌آموزانی داریم که جاماندگان سال تحصیلی گذشته هستند یا داوطلبان آزاد و یا کسانی هستند که امسال می‌خواهند دیپلم، پایه نهم و یا ششم خود را تکمیل کنند، امتحانات این دسته از افراد که اصطلاحا به عنوان دانش‌آموز رسمی از آن‌ها یاد نمی‌کنیم به شکل حضوری است، برخی از این افراد امتحانات پایه دوازدهم دارند که به شکل نهایی است.

یاوری گفت: دروس عمومی دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای هم مانند سایر دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و دروس شایستگی‌های فنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به شکل حضوری برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.