معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تولید دومین درسنامه فصلی با عنوان آدم برفی زمستانی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : درسنامه فصلی به منظور ارتقای کیفیت فرآیند آموزش و یادگیری با عنوان آدم برفی زمستانی برای تمامی دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم تهیه شده و امیدواریم بتواند نقش مهمی در تثبیت یادگیری دانش‌آموزان استان به ویژه در شرایط کنونی که به واسطه شیوع کرونا آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه می‌شود، داشته باشد.

او گفت : توسعه کمی و کیفی یادگیری، توسعه مهارت‌های حل مساله و دست ورزی و مهارت‌های زندگی از جمله اهداف تولید درسنامه آدم برفی در آموزش و پرورش استان کرمانشاه است.

او با تاکید بر اینکه استفاده از روش‌های مختلف آموزشی می‌تواند نقش اثرگذاری در تکمیل فرآیند آموزش دانش آموزان داشته باشد،افزود: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا در شرایط کنونی که امکان حضور دانش آموزان در مدارس برای آموزش حضوری فراهم نیست، با استفاده از شیوه‌های مختلف یادگیری مثل آموزش از طریق شاد، تلویزیون، خودآموزها، درسنامه‌ها و... فرآیند آموزش فرزندان خود را تکمیل کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به رایگان بودن استفاده از درسنامه آدم برفی، افزود: خانواده‌ها در صورت تمایل می‌توانند این درسنامه را پرینت بگیرند تا به راحتی در اختیار دانش آموز قرار بگیرد.

او با بیان اینکه فایل و سی دی درسنامه‌های آدم برفی به تمامی مناطق و شهرستان‌های استان ارسال شده، گفت: این درسنامه‌ها از طریق آدرس لینک‌های زیر نیز به سهولت قابل دسترسی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.