رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از بررسی ۲۱ طرح گردشگری در کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری شهرستان مشگین شهر و موافقت با ۱۵ طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در جلسه کمیته جذب سرمایه‌گذاری مشگین‌شهر گفت: ۲۱ طرح گردشگری در کمیته جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین‌شهر با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این کمیته، مورد بررسی و تصمیماتی به منظور تسهیل در روند سرمایه‌گذاری اخذ شد.

او افزود: این سرمایه‌گذاران با توجه به آشنایی به مسائل منطقه و فرهنگ شهرستان زمینه بیشتری برای توفیق دارند که با بررسی‌های لازم با ۱۵ طرح گردشگری موافقت شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر گفت: در مورد بقیه طرح‌ها نیز قبل از مطرح شدن در کمیته فنی به صورت میدانی با حضور اعضای کمیته بررسی و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

ایمانی بیان کرد: با توجه به قابلیت‌ها و مزیت‌های شهرستان مشگین‌شهر در حوزه گردشگری می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب به درستی بهره‌گیری کرد و میزان سرمایه‌گذاری در شهرستان را افزایش داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.