رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: هیچ طرح راکد در حوزه گردشگری در شهرستان مشگین شهر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مشگین‌ شهر در جلسه کارگروه اشتغال و بررسی طرح‌های راکد گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: با پیگیری‌ها و حمایت‌های انجام‌شده خوشبختانه هیچ طرح راکدی در حوزه گردشگری در سطح شهرستان مشگین‌شهر نداریم.

او از نظارت و بازرسی از طرح‌های فعال به‌صورت هفتگی خبر داد و افزود: با بازرسی‌های لازم تلاش می‌کنیم تا مشکلات طرح‌های مختلف را بررسی و برای حل آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر از ارائه تسهیلات و زیرساخت‌های لازم به تمامی تاسیسات گردشگری خبر داد و افزود: کمابیش همه سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری شهرستان از تسهیلات و زیر ساخت‌های لازم برخوردارند.

 ایمانی ادمه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان مشگین‌شهر تلاش می‌کنیم تا زمینه با حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران در این بخش زمینه برای رونق صنعت گردشگری را در شهرستان را فراهم آورده و از این طریق شاهد توسعه اشتغال در منطقه نیز باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.