رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: به هنرمندان صنایع دستی و بهره برداران اقامتگاه‌های بوم گردی شهرستان تسهیلات ارزان قیمت توسط بنیاد برکت استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: در دیداری که با مسئول بنیاد برکت استان در شهرستان کوثر صورت گرفت مقرر شد از هنرمندان صنایع دستی شهرستان با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت حمایت ویژه‌ای انجام شود.

او افزود: علاوه بر این، تسهیلات لازم برای تجهیز اقامتگاه‌های بومگردی تبدیلی توسط بنیاد برکت استان پرداخت خواهد شد تا با حمایت از این اقامتگاه‌ها زمینه برای توسعه آن‌ها فراهم شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات با معرفی این اداره و در مدت زمان مناسبی تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

شهبازی بیان کرد: سعی خواهیم کرد با تعامل بیشتر با دستگاه‌ها و مراکز پشتیبان سطح و کیفیت حمایت خود را از واحد‌های تحت پوشش افزایش دهیم.

او افزود: در حال حاضر نزدیک ۱۰۰ نفر هنرمند صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در شهرستان شناسایی و پروانه انفرادی و یک فقره نیز پروانه کارگاهی صادر شده و دو واحد اقامتگاه بومگردی نیز در حال حاضر در شهرستان فعال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.