دبیرگفت: با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی استان قم صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز به قم سفر کرده است، در گفت و گو با رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: در زمان‌های گذشته نامی از کشتی استان قم در کشور نبود، ولی در زمان حال وضعیت کشتی استان قم بسیار عالی است و مدال‌های آسیایی خوبی توسط کشتی گیران استان‌قم در سال‌های اخیر کسب شده است.

او افزود: برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.

دبیر ادامه داد:کشتی گیران استان قم در سطح بالایی قرار دارند و می‌توان گفت اگر تعداد کشتی گیران استان‌ها را کنار بگذاریم از لحاظ کیفی استان قم در سطوح بالای کشوری قرار دارد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: برای مسابقات انتخابی المپیک دوست داریم کشتی گیران اصلی خود را نفرستیم تا جوانان نیز تجربه اندوزی داشته باشند.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: انتظار دارم در استان قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان  استان به کشتی شود؛ چرا که استان قم در زمینه کشتی رشد زیادی کرده است و امیدواریم در ادامه نیز یاری‌گر تیم ملی کشتی کشور باشند.

او افزود: کشتی استان قم با تلاش بی دریغ مربیان بسیار کمی، رشد داشته است که باید از آن‌ها الگو برداری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز  گفت:پارسال  پرداخت بدهی‌های فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی گام بلندی برای همکاری با اتحادیه جهانی بود.

رسول منعم عنوان کرد: تلاش‌های فراوانی برای پیشرفت کشتی استان قم توسط هیئت کشتی استان قم صورت گرفته است.

او افزود: برنامه ریزی مناسبی برای کشتی استان قم در آینده تدوین شده و امیدواریم پیشرفت مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.

منعم با تقدیر از ریاست فدراسیون کشتی کشور ادامه داد: تلاش بی دریغ شما برای پرداخت بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی و همچنین افتتاح ساختمان اداری فدراسیون کشتی قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: برای تقدیر از علیرضا نجاتی کار‌هایی صورت گرفته است و در تلاش هستیم که پیش از اعزام او به المپیک تقدیر در شانی از ایشان صورت پذیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار