علیرضا نجاتی،فرنگی کار عضو تیم ملی کشورمان حضور خود در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکار‌های جهانی ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا نجاتی فرنگی‌کار قمی که مرداد ماه پارسال در ترکیب تیم ملی ایران به رقابت‌های ۲۰۱۹ کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نور سلطان قزاقستان رفت و در وزن ۶۰ کیلوگرم با درخشش خیره کننده خود به مقام سوم و نشان برنز جهان دست یافت و ایران را در این وزن صاحب سهمیه المپیک کرد، بار دیگر در انتخابی تیم ملی درخشید.

این کشتی‌گیر برجسته که از او به عنوان حمید سوریان آتی کشتی ایران یاد می‌شود، بعد از موفقیت در مسابقات نیم فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با انگیزه بالا در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به میدان رفت و با کسب برتری مقابل تمامی رقبا به عنوان یکی از مسافرین پیکار‌های جهانی انتخاب شد.

او  یک به یک حریفان را از پیش‌رو برداشت و حساس‌ترین کشتی خود را برابر پویا ناصرپور از  خوزستان انجام داد که این کشتی را نیز با شایستگی برد و بدین‌ترتیب حضور خود در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکار‌های جهانی ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

در این مسابقات دو کشتی‌گیر دیگر استان قم یعنی رضا مردی و محمدجواد رضایی نیز حضور داشتند که مردی در وزن ۶۳ کیلوگرم نتیجه را به میثم دل‌خانی از فارس واگذار کرد و رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم به حسین اسدی از خوزستان باخت.

این مسابقه انتخابی برای شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد، در حالی که رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه امسال در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار