فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: محور کوهبنان به بهاباد در حوزه شهرستان کوهبنان در حال اصلاح است.

اصلاح محور کوهبنان به بهابادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندارکوهبنان درجلسه کارگروه حمل و نقل و ترافیک شهرستان کوهبنان گفت: اصلاح محور پرتردد کوهبنان به بهاباد درشهرستان کوهبنان سالها در دست بررسی بود.

او افزود: در راستای برنامه های رفع نقاط حادثه خیز شهرستان کوهبنان اصلاح مشکلات زیرساختی این محور پرتردد مد نظر قرار گرفت.

سالاری با بیان اینکه  میزان تصادفات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۵۰ درصد کاهش داشته است تصریح کرد:در حال حاضر پیچ‌های خطرناک محور کوهبنان به بهاباد در حوزه شهرستان کوهبنان در حال اصلاح است و همچنین تیر‌های مسیر هم که در معرض برخورد با خودروهای عبوری بوده اند در حال جابجایی هستند.

فرماندار کوهبنان بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در یک برنامه زمان بندی شهرداری کوهبنان نسبت به نصب دوربین حفاظتی و پلاک خوان در ۱۲ نقطه شهر کوهبنان اقدام کند.

سالاری با اشاره به موقعیت این شهرستان به عنوان بام کرمان اظهار کرد: بدلیل ارتباط بین این شهرستان با استان یزد ضرورت دارد محور مهم کوهبنان به بهاباد رفع اشکال شده ومسافران این مسیر به راحتی تردد کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار