یک دستگاه تراکتور که به صورت غیر مجاز در اراضی ملی شهرستان ارسنجان در حال فعالیت بود متوقف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسداله امینى رئیس اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى شهرستان ارسنجان ،گفت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع تخلف در منطقه باقرآباد ارسنجان، بلافاصله نیرو‌های منابع طبیعی به محل اعزام و ضمن هماهنگى با دادستان  و عوامل انتظامی از ادامه فعالیت متخلفان جلوگیری شد.

او، بیان کرد: افراد فرصت طلب با استفاده از یک دستگاه تراکتور در حال شخم زدن اراضی ملى پلاک بودند که در حین ارتکاب جرم در دام نیرو‌های منابع طبیعی گرفتار شدند.

امینی، تصریح کرد: پس از توقیف خودرو و انتقال آن به پاسگاه متخلفان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى شهرستان ارسنجان ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت زنی‌های مداوم وکنترل منطقه از هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی جلوگیری کرده و حتی مناطق دور دست نیز از دید ماموران پوشیده نخواهد بود.

او، از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه ساخت وساز و تصرف اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار