سپاهان اصفهان با کمک VAR نامرئی، مس را شکست داد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میهمان این تیم بود که در نهایت موفق شد به چهارمین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه خانگی مس به‌مصاف این تیم رفسنجانی رفت که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به‌سود سپاهان به پایان رسید تا با کسب چهارمین پیروزی خود با ۱۳ امتیاز هم امتیاز با گل‌گهر و تفاضل گل کمتر به صدرجدول برسد.

سپاهان درحالی برنده این دیدار سخت برابر مس رفسنجان شد که در دقیقه ۷ نیمه اول گل محمد قاضی خستگی‌ناپذیر، مسی‌ها را از طلایی‌پوشان سپاهان پیش انداخت؛ اما این پایان سختی‌های سپاهان در این دیدار نبود، دقیقه ۲۴ محمد نژادمهدی با یک پاس رو به عقب اشتباه، نزدیک بود گل به‌خودی بزند که پیام نیازمند با دست خود مانع از فروپاشی دروازه شد.

بازیکنان و اعضای کادرفنی مس معتقد بودند که توپ از خط گذشته که مرجان زاده آن صحنه را گل ندانست و همین مسئله اعتراض مسی‌ها را به‌همراه داشت؛ اما پس از چند دقیقه توقف در دقیقه ۳۰ داور به این نتیجه رسید که به‌دلیل دفع توپ نیازمند با دست باید خطای دو ضرب داخل محوطه سپاهان را اعلام کند، پس از این ضربه در شلوغی محوط توپ وارد دروازه سپاهانی‌ها شد.

حالا نوبت به اعتراض بازیکنان سپاهان رسیده بود که به این گل اعتراض کنند و معتقد بودند توپ به دست بازیکن مس برخورد کرده است، در نهایت پس از جنجال‌های فراوان مرجان زاده بعد از مشورت با کمک‌هایش آن گل را مردود اعلام کرد تا دوباره مسی‌ها تیم معترض در این صحنه باشند.

درحالیکه به‌دلیل توقف طولانی بازی داور ۷ دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور کرد، در همین اوقات تلف‌شده سجاد شهباززاده موفق شد روی ارسال حسینی بازی را به تساوی بکشاند تا سپاهان بازنده به رختکن نرود.

سپاهان که پس از به‌ثمر رساندن گل مساوی به کسب پیروزی امیدوار شده بود بعد از حملات فراوان سرانجام در دقیقه ۷۶ روی اشتباه مدافعین مس رفسنجان به‌وسیله محمدرضا حسینی به گل دوم رسید و تا پایان مسابقه از آن محافظت کرد تا ۳ امتیاز به شیرینی قوتو را از این بازی جنجالی و پر حرف و حدیث سوغات به اصفهان بیاورد و به یک‌قدمی صدر برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.