برگزیدگان جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری زندگی و مقابله با کرونا اعلام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری «زندگی و مقابله با کرونا» خبر داد.

او افزود: جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری زندگی و مقابله با کرونا با هدف فراهم کردن فضای فرهنگسازی جامعه به منظور چگونگی زیست با کرونا، افزایش اثربخشی آموزش‌ها، آگاهی عمومی، رعایت دستورات بهداشتی و انتقال آن به مردم، تقویت همدلی وهمبستگی اجتماعی و ایجاد حساسیت لازم برای ثبت واکنش‌های اخلاقی، همدلی و همیاری در مقابل ویروس کرونا از اول آذرماه ۹۹ در ۱۴ محور و ۱۶ قالب از جمله شعر، خاطره، داستان، موشن گرافی، کلیپ، اینفوگرافی، فیلم، عکس و ... رسماً آغاز شد.


بیشتر بخوانید


او، تقویت نقش گروه‌های مختلف در ایجاد فضای همدلی برای کاهش آسیب‌های کرونا، احصای تجربیات، ایده‌ها و راهکار‌ها برای ارتقای خدمات حوزه سلامت و از همه مهمتر قدردانی از مدافعان سلامت و جلوه‌های حضور تلاشگران عرصه سلامت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

درخشان اضافه کرد: بیش از ۶۰۰ اثر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

او ادامه داد: عوامل برگزاری این جشنواره مفتخر هستند که مقارن با میلاد حضرت زینب کبری (س) اسامی برگزیدگان این جشنواره را اعلام می‌نماید.

درخشان گفت: در قالب شعر آقایان احمد رفیعی وردنجانی و مهدی عالی به ترتیب نفر اول و دوم و آذر شاهوردی بعنوان نفر سوم معرفی شد.

او افزود: در قالب خاطره نیز به ترتیب سهیلا سپهری، پوریا اسکندرزاده و محبوبه یعقوبیان بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

درخشان اضافه کرد: در قالب دلنوشته نیز نجمه امانی بعنوان نفر اول و معصومه رفیعی شهرکی بعنوان نفر دوم و در رتبه سوم بصورت مشترک مهتاب چراغیان و روشنک حیدری بعنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

او ادامه داد: در قالب داستان نیز حسین صادقی زاده، مجتبی صفدری و زینب زارع به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

درخشان با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان و ارسال تعداد قابل توجه عکس و آثار ارزنده در این قالب، از معرفی محمد رضایی بعنوان مقام اول، محمد آهنگر بعنوان مقام دوم و داود کهن ترابی بعنوان مقام سوم و معرفی سعید قاسمی و مهسا ربیعی بعنوان شایسته تقدیر خبر داد.
او افزود: در قالب کاریکاتور نیز یلدا هاشمی نژاد بعنوان نفر اول معرفی شد.

درخشان اضافه کرد: در قالب خوشنویسی نیز ملیحه رحیمی و عنایت اله صالحی در خط نستعلیق، افسانه کریمی و نجمه فتاحی در خط شکسته و صنوبر ایمانیان در خط نسخ شایسته تقدیر معرفی شدند.

او ادامه داد: در قالب فیلم احسان فقیهیان بعنوان نفر اول، در قالب کلیپ مهدی شیروانی و عرفان رئیسی به ترتیب بعنوان نفرات اول و دوم و در قالب انیمیشن جمال اسکویی بعنوان نفر اول در قالب اپلیکیشن مینا کریمیان بعنوان نفر دوم و در قالب موشن گرافی سجاد خالقی بعنوان نفر دوم و سایدا قلی پور شایسته تقدیر معرفی شدند.

درخشان گفت: در قالب پادکست نیز ماهان فرزان، هدیه خان بابا و محمد کریمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او، در قالب اینفوگرافی، به ترتیب زهرا شبان، محمد قربانی و سعید رسولی را بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی و افزود: در قالب پوستر نیز الهه خرمی، معین نعمتی و مرتضی اسکندری شایسته تقدیرمعرفی شدند.

درخشان در پایان گفت: در قالب نقاشی نیز سها دوستی شایسته تقدیر معرفی شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار