اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: استقلال ملاثانی تیم دل‌ها است و ما این تیم را پله پله و با بازیکنان بومی بالا آوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی پس از پیروزی تیمش برابر گل ریحان البرز اظهار کرد: در ۲ بازی گذشته سختی کشیدیم و در حالی نتیجه را واگذار کردیم که خوب بازی کرده بودیم. این ۲ باخت باعث شد تا هواداران، خانواده‌های کادرفنی و بازیکنان استقلال ملاثانی آزرده خاطر شوند. این برد شیرین را به هواداران عزیز و خانواده‌های عوامل تیم و باشگاه تبریک می‌گویم که در ۲ هفته اخیر اذیت شدند.

اشکش در ادامه گفت: استقلال ملاثانی تیم دل‌ها است. این تیم را پله پله بالا آورده‌ایم. بازیکنان ما جانانه جنگیدند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. با این پیروزی رتبه ما در جدول بهتر شد و ان شاءالله با برنامه‌هایی که داریم، ادامه مسیر را بهتر طی کنیم و به اهدافمان برسیم. بازی هم خیلی خوب بود و توانستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال ملاثانی افزود: ۲ بازی قبلی را به خاطر کم تجربگی واگذار کردیم، اما امروز بازیکنان خیلی باتجربه و پخته کار کردند و خدا را شکر که بازیکنان توانستند خواسته‌های ما و کار‌هایی که در تمرینات مرور کرده بودیم را در بازی پیاده کنند.


بیشتر بخوانید:


او در پایان گفت: من نمی‌خواهم به جا‌های دیگر نگاه کنم. سعی کردم بازیکنان سال قبل را حفظ کنم و با استفاده از بازیکنان بومی به تقویت تیمم بپردازم. البته همه ما زیر پرچم ایران هستیم و بحث بومی گرایی من به این دلیل است که در خوزستان استعداد‌های زیادی وجود دارند و حیف است که در این شرایط دستمان را به جا‌ی دیگر دراز کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار