اشکش گفت: مقابل شهرداری آستارا نتوانستیم از موقعیت هايمان استفاده کنیم و به همین دلیل تنبیه شدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پایان دیدار تیمش مقابل شهرداری آستارا در لیگ آزادگان اظهار داشت: تیمی که نتواند از موقعیت هایش استفاده کند، تنبیه می شود. ما هم امروز نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم. روی توپی که مشکوک به آفساید بود گل دوم را دریافت کردیم و پس از این که نتوانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم، سومین گل را هم خوردیم. به هر حال ذات فوتبال همین است.

اشکش افزود: بازیکنان ما باید خیلی بیشتر تلاش کنند تا بتوانند برنامه های کادرفنی در زمین را پیاده کنند. البته در روز باخت، همه چیز گردن سرمربی تیم است. باید تلاش بیشتری کنیم تا نقاط ضعف مان را برطرف کنیم زیرا استقلال ملاثانی نخستین فصل حضورش در لیگ یک را می گذراند. امیدوارم بتوانیم بازیکنان را باتجربه تر کنیم، زیرا لیگ یک جای این اشتباهات فردی بچه گانه نیست. ان شاالله در آینده همه چیز درست می شود.

او در ادامه گفت: بودجه و امکانات هر باشگاهی از ابتدای فصل مشخص است و باشگاه ما نیز تاکنون برای ما کم نگذاشته است. این که تیم های دیگر چه مقدار بودجه دارند توجیه مناسبی برای باخت نیست. باخت به عهده سرمربی است و ما تلاش می کنیم تا محبت های مردم خوزستان را جبران کنیم. هر چند این موضوع باید در نظر گرفته شود که ما نخستین فصل حضورمان در لیگ یک را سپری می کنیم. فعلا جایگاه خوبی در جدول داریم و در آینده باید بهتر شویم. چند هفته زمان می برد تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار