امیدوار، سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا امیدوار، سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت آلومینیوم سازان اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم از نظر جسمی و روحی با توجه به کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر در بهترین شرایط قرار دارند. در مجموع، آلومینیوم حریف ساده‌ای برای تیم‌های لیگ برتری نبوده و لقمه گلوگیری برای تیم‌های بزرگ است.

او در خصوص دیدار آلومینیوم با شهر خودرو بیان کرد: نگاه کادر فنی تیم آلومینیوم همیشه رو به جلو است و به دیدار‌های قبلی و نتایج کسب شده توجهی نمی‌کند. در حال حاضر تمرکز بازیکنان آلومینیوم روی بازی فردا بوده و برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم در رابطه با محرومان و مصدومان این تیم در دیدار مقابل شهر خودرو گفت: در بازی فردا هیچ محرومی نداریم و فقط محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ما را همراهی کند.

امیدوار در خصوص مصدومیت ربیع خواه گفت: ربیع خواه پس از مصدومیت در بازی مقابل پیکان، عمل جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته است و از یک یا ۲ هفته آینده جلسات فیزیوتراپی خود را آغاز می‌کند.

او ادامه داد: هنوز پزشکان مدت دوری او از میادین فوتبال را اعلام نکرده اند، اما با تلاش متخصصان ارتوپدی، به زودی به تمرین های آلومینیوم باز می‌گردد.

امیدوار درباره برگزاری یک جلسه تمرینی پیش از بازی با شهر خودرو گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی، پروازمان حدودا ۴ ساعت تاخیر داشت و در زمان مقرر به مشهد نرسیدیم. به همین علت جلسه تمرینی مختصری برگزار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار