استاندار خراسان رضوی گفت: از همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به منظور امر به معروف و نهی از منکر در استان خراسان رضوی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه و تکلیف شرعی می‌دانیم که هم حفظ احکام اسلامی و هم ارتقای سلامت جامعه است.

او با بیان این که در جهت فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های سطح استان تلاش خواهیم کرد، افزود: ستاد باید در جهت هماهنگی و نظارت گام بردارد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دستگاه‌ها باید تلاش کنند بخشی از اعتبار خود را در بحث فرهنگی و اطلاع‌رسانی اختصاص دهند.

معتمدیان امر به معروف و نهی از منکر را یک تکلیف شرعی برای آحاد مردم دانست و بیان کرد: مصادیق امر به معروف و نهی از منکر فراوان است و همه باید در جهت فرهنگ‌سازی این فریضه و آموزش و ظرفیت‌سازی آن در جامعه تلاش کنیم.

در این جلسه آیت‌الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز گفت: امر به معروف عظمت نظام است و باید در راستای اجرای آن کوشش کنیم.

او  از فعالیت هشت هزار طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و افزود: همه نهاد‌ها باید با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری لازم را انجام دهند.
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.