ساخت ۹ تقاطع برای کاهش ترافیک شهری مشهد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای کاهش ترافیک شهری مشهد، چهار تقاطع به بهره‌برداری رسیده و پنج تقاطع در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خلیل‌ الله کاظمی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پیش از این در مشهد فقط رینگ ۱۰۰متری یا شهید کلانتری را برای کاهش ترافیک شهر داشتیم.

او افزود: برای رفع این مشکل چهار تقاطع شامل دوربرگردان و زیر گذر طی پارسال به بهره‌برداری رسیده است و پنج تقاطع در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در شهرداری مشهد ادامه داد: در هسته مرکزی تقاطع‌های زیادی بررسی شد، اما در بازنگری که از سوی دانشگاه شریف انجام شد این موارد رد شد، چون بار ترافیکی حل نمی‌شد بلکه ترافیک به نقاط دیگر منتقل می‌شد.

کاظمی بیان کرد: در سال ۹۷، اولویت را بر اصلاحات هندسی سطح شهر گذاشتیم. ۶۰ نقطه شهر از جمله سه راه خیام، بولوار شهید منتظری، بولوار کلانتری و نرسیده به میدان جهاد اصلاحات هندسی انجام شد که ترافیک را در بسیاری از نقاط کاهش داد.

او تصریح کرد: همزمان با عمران، پیاده محوری و مسیر دوچرخه را در دستور کار قرار دادیم. اگر به خطوط دوچرخه ۵۰ کیلومتر دیگر اضافه شود به هدف می‌رسیم.

انتهای پیام//ف.ح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.