مسئول اجرای احکام ویژه پرونده‌های اخلالگران در نظام اقتصادی دادسرای مشهد گفت: در پرونده پردیسبان تاکنون رد اصل مال به چهار هزار و ٩٣٨ نفر معادل ٦١.٥ میلیارد تومان انجام شده است و مابقی در نوبت پرداخت یا در حال رفع نواقص است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی صادق صفری مسئول اجرای احکام ویژه پرونده‌های اخلالگران در نظام اقتصادی دادسرای مشهد گفت: پرونده شرکت پردیسبان از پرونده‌های کلان اقتصادی با هشت هزار نفر سهامدار است که به صورت گسترده در رقابت با شرکت پدیده تبلیغات داشت.

او افزود : شناسایی و فروش اموال محکومین و رد مال به سهامداران در حال انجام است و در مرحله اجرای حکم اقداماتی نظیر طراحی سایت جهت پرداخت رد مال به سهامداران و مالباختگان انجام شده است.

مسئول اجرای احکام ویژه پرونده‌های اخلالگران در نظام اقتصادی دادسرای مشهد ادامه داد: پیگیری رفع موانع فروش اموال محکومان و مکاتبه با سایر مراجع قضایی جهت تجمیع پرونده‌های محکومین در سراسر کشور در مشهد و مکاتبه با مراجع اداری مختلف برای مساعدت در خصوص اموال محکومان این پرونده از دیگر اقدامات صورت گرفته در شعبه اجرای احکام است.

قاضی صفری بیان کرد: بخش عمده‌ای از سهامداران این شرکت تاکنون اصل پول خود را دریافت کرده‌اند و به زودی اصل پول همه سهامداران پرداخت می‌شود.

او تصریح کرد: رد تقاضا‌های بدون مستند پرداخت معادل ٩٨ میلیارد تومان از دیگر اقدامات است و تمامی موارد رد مال طبق لیست از حساب دادگستری صورت گرفته است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.