پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری وزارت علوم در فراخوانی به منظور ارتقای سطح تولید داخلی کشور تصمیم به جمع آوری معضلات و موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان گرفته است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شرایط کلی حاکم برکشور و نیاز کشور به افزایش تولیدات داخلی و تامین نیاز‌های کشور توسط شرکت‌ها و منابع داخلی سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید نامگذاری شد.

جهش در تولید را می‌توان جبران عقب ماندگی‌های حوزه‌های تولید با بهینه سازی فرایند‌های داخلی و بهبود کیفیت تولیدات با حداکثر سرعت ممکن در حداقل زمان ممکن دانست. در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همراه وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدام به راه اندازی دبیرخانه جهش تولید کرده است.

یکی از وظایف دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان و فناور وزارت علوم شناسایی معضلات، چالش‌ها و موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و فناور و رایزنی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط جهت برطرف شدن این چالش‌ها و موانع تا حد امکان است به همین منظور این دبیرخانه تصمیم به جمع آوری معضلات، چالش‌ها و موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و فناور کرده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار