رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: داروخانه‌های استان موجودی کلیه اقلام پیشگیری و مبارزه با کرونا را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به مصوبات جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در عرضه، گفت: در این جلسه در خصوص نحوه عملکرد واحد‌های صنفی و صنعتی تولید و توزیع کننده اقلام پیشگیری از کرونا تصمیماتی اتخاذ شد.

او افزود: الزام به ثبت موجودی (رسید) کلیه اقلام پیشگیری و مبارزه با کرونا در سامانه جامع انبار‌ها از سوی داروخانه‌های استان، اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی شهرستان یزد برای مراجعه واحد‌های جدید به این سامانه از جمله مهم‌ترین تصمیمات این جلسه بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: به همین منظور با توجه به نبود اطلاع از نحوه ثبت نام برخی از متصدیان صنفی و به منظور پیشبرد اهداف سامانه جامع انبار‌ها به خصوص در بخش اصناف، برنامه ریزی لازم برای آموزش مدیران اتحادیه ها‌ی ذی ربط به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.