مدیر بازرسی و نظارت بر اتاق اصناف استان یزد گفت: گشت مشترک اتاق اصناف روزانه به طور مستمر تمامی قیمت‌ها را با دقت رصد می‌کنند.

محسن مظفری مدیر بازرسی و نظارت بر اتاق اصناف استان یزد در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: علاوه بر موضوع گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه نیز یکی از تخلفات مورد توجه بازارسان است که در صورت مواجه بدون کوچکترین مماشاتی با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

او افزود: بازرسی‌ها شکایت محور در اولویت خواهد بود و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازر، ستاد‌های خبری ۱۲۴ موظف هستند شکایات مردمی را دریافت و مورد رسیدگی قرار دهند.

مظفری با اشاره به  افزایش قیمت بنزین  در روزهای گذشته، گفت: گشت مشترک اتاق اصناف متشکل از ۵ تیم دو نفره در استان علاوه بر کالاهای اساسی نظارت بر میوه فروشی ها، قصابی ها‌، سوپر مارکت ها را بر عهده دارند.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه  افزایش قیمت به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان واقع در خیابان کاشانی  مراجعه یا به شماره تلفن ۳۶۲۹۱۷۱۹ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ی

حضور مستمر بازرسان در بازار یزد

برچسب ها: بازار ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فقط در خیابان انقلاب حد فاصل چهارراه دولت اباد تا بلوار مشیر قیمت گوشت بین 80 تا 105 هزار تومان متغییر است
قیمت تخم مرغ(سیمرغ) از 8700 تا بالای 10 هزار تومان متغییر است

الان آدرس دادم تشریف بیارید خودتون کنترل کنید. البته اگه با لباس فرم باشه ممکنه نتیجه نگیرید با لباس عادی و در نقش مشتری بیایید.
یکی میگه سیمرغ کیلیویی 9100 کارتنی تخم مرغ تحویل داده مغازه بعدی میگه سیمرغ کیلیویی 9250 تومان تحویل داده!!!