رئیس فدراسیون هندبال درباره حضور مربی خارجی این رشته ورزشی در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حدود ۷ ماه است که با گزینه‌ای خارجی مذاکره می کنیم. ابتدا با ۳ گزینه خارجی مذاکراه کردیم. در حال حاضر با گزینه نهایی صحبت می‌کنیم و در مراحل اولیه با هم توافق داریم. کرونا کمی شرایط را پیچیده کرده است چرا که شرایط حضور این مربی در ایران هنوز فراهم نیست.

او در ادامه عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه رقم بخورد. اگر نتیجه‌ نگیریم راه دیگری را در پیش می‌گیریم.

او بیان کرد: باشگاه اشتادسازه مشهد قرار است به رده سنی جوانان ورود کند. این باشگاه قرار است تیم ملی هندبال جوانان را در اعزام به مسابقات برون مرزی حمایت کند. هزینه‌های تیم ملی دختران هم به صورت کامل از سوی باشگاه اشتادسازه مشهد پرداخت می‌شود.

او درباره هندبال ساحلی عنوان کرد: در بهمن ماه رقابت‌های قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان  آسیا را در پیش داریم. کشور تایلند میزبان این رقابت بود، اما به علت شیوع ویروس کرونا از میزبانی انصراف داد. هنوز میزبانی برای این رقابت مشخص نشده است. تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ۶ مرحله اردو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا  را پشت سر گذاشته است. تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان هم بازی‌های آسیایی را پیش رو دارد. هفته آینده اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در کرمان آغاز خواهد شد.

پاکدل درباره زیرساخت‌های هندبال اظهار کرد: یکی از عوامل رشد هر رشته ورزشی فراهم کردن زیرساخت‌ها است. فدراسیون هندبال در بحث کلان زیرساخت‌های خوبی دارد. سال گذشته  ۲ سوئیت برای تیم ملی و مربیان ساختیم.  در بحث هندبال ساحلی قرار است  استان‌هایی که زمین ندارند تا پایان سال زمین دار می شوند.

او در ادامه گفت: قرار است استاندار‌ها و مدیر کل استان‌ها ما را در این راه همراهی کنند. قرار است نام سالن ۳ هزار نفری هندبال بوشهر به نام خانه هندبال بوشهر تغییر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار