آمارها نشان می‌دهد شمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته‌های اخیر در ایالت کالیفرنیای آمریکا به طور چشمگیری افزایش داشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، پزشکان آمریکایی هشدار دادند کرونا در ایالت کالیفرنیای آمریکا به صورت سرسام آوری گسترش یافته است.

دکتر دیوید لوبارسکی یکی از مسئولان بیمارستانی در کالیفرنیا گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در هفته‌های اخیر در ایالت کالیفرنیا به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. این وضعیت بسیار نگران کننده است. مسئولان ایالتی در اکثر مناطق این ایالت، دستور محدودیت‌های کرونایی را صادر کرده اند تا مانع از شیوع هرچه بیشتر این ویروس شوند.

وضع مناطق شمالی این ایالت درمقایسه با جنوب کالیفرنیا بهتر است. این ایالت بسیار پهناور است و ویژگی‌های مختلفی در مناطق مختلف این ایالت وجود دارد. درواقع، این ایالت پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکا به شمار می‌رود و شمار موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این ایالت به شدت افزایش یافته است.

شهر لس آنجلس یکی از مناطقی است که با مشکل شیوع شدید بیماری مواجه است. مسئولان درمانی و بهداشتی، شیوه‌های مقابله با ویروس را پیش برده اند، اما این شیوه‌ها نتیجه چندانی در بر نداشته است.

آمریکا همچنان از شروع شیوع این بیماری در سراسر جهان از نظر تعداد ابتلا و قربانی در صدر کشورها قرار دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار