رئیس شورای شهر تهران گفت: وصیت‌نامه مرحوم هاشمی که صد و خرده‌ای صفحه‎ای هم بود و خطاب به رهبر انقلاب نوشته شده بود را تحویل ایشان دادم که اگر صلاح بدانند خودشان منتشر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: پدرم یک وصیت نامه‌ای داشتند که قدیمی بود و بخشی از آن را در تلویزیون خواندم، اما ایشان، یک متن قوی صد و خرده‌ای صفحه‌ای هم در مدت تقریبا پنج سالی می‌نوشتند که قرار بود این متن، تبدیل به وصیت نامه جدی تری شود.

وی افزود: البته به دلیل این که خیلی از موارد آن مربوط به مقام معظم رهبری بود، بنده تحویل ایشان دادم و الان ما متنی جزء آن نداریم که البته آن متن، تکمیل و بازنویسی هم نشده بود.

رییس شورای شهر تهران گفت: موارد زیادی در این متن بیان شده بود که بنده شخصا خدمت مقام معظم رهبری بردم و تحویل ایشان دادم که اگر صلاح بدانند خودشان منتشر خواهند کرد، چرا که خطاب به رهبر انقلاب نوشته شده بود.

هاشمی  در خصوص علت نامگذاری نشدن خیابانی در پایتخت به نام شهید علیمحمدی به عنوان نخستین شهید هسته‌ای کشور اظهار کرد: ترور آقای علیمحمدی برای زمان قبل بود و باید این را از شورای قبلی بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود گذشتن ۵۰ سال از فوت مصدق خیابانی به نام اوست بیان کرد: وارد این بحث نشویم!

هاشمی تصریح کرد: در خصوص شهید علیمحمدی تاکنون کسی درخواست نکرده است و اگر شما الان نامه اش را ارسال کنید فوری پیگیری می‌کنیم چرا که این موضوع، مسیری دارد که شما نامه می‌نویسید و ما به کمیسیون ارسال می‌کنیم و مکان آن تعیین می‌شود و سپس در شورا تصویب می‌شود و خیابانی به نام شهید علیمحمدی درنظر گرفته می‌شود مگر ما این کار را به سرعت برای شهید فخری زاده انجام ندادیم؟

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به خیابانی به نام شهید فخری زاده گفت: برای شهید فخری زاده به دلیل جو تازه‌ای که درست شده بود درخواست را یکی از افراد خودمان از داخل شورا نوشته بود.

وی افزود: ما به دنبال نامه‌هایی به منظور نامگذاری خیابان برای شهدایی، چون علیمحمدی و رضایی نژاد و... هستیم.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در خصوص علت نامگذاری نشدن خیابانی در پایتخت به نام شهید علیمحمدی به عنوان نخستین شهید هسته ای کشور اظهار کرد: ترور آقای علیمحمدی برای زمان قبل بود و باید این را از شورای قبلی بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود گذشتن ۵۰ سال از فوت مصدق خیابانی به نام اوست بیان کرد: وارد این بحث نشویم.

هاشمی تصریح کرد: در خصوص شهید علیمحمدی تاکنون کسی درخواست نکرده است و اگر شما الان نامه اش را ارسال کنید فوری پیگیری می کنیم چرا که این موضوع، مسیری دارد که شما نامه می نویسید و ما به کمیسیون ارسال می کنیم و مکان آن تعیین می شود و سپس در شورا تصویب می شود و خیابانی به نام شهید علیمحمدی درنظر گرفته می شود مگر ما این کار را به سرعت برای شهید فخری زاده انجام ندادیم؟

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به خیابانی به نام شهید فخری زاده گفت: برای شهید فخری زاده به دلیل جو تازه ای که درست شده بود درخواست را یکی از افراد خودمان از داخل شورا نوشته بود.

وی افزود: ما به دنبال نامه هایی به منظور نامگذاری خیابان برای شهدایی چون علیمحمدی و رضایی نژاد و...هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار