رئیس شورای شهر تهران گفت: تمرکز مسئولان برای حل مشکلات مردم، رمز عبور برای حرکت به سمت روشنایی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۳۰ آذر ماه) برگزار شد، گفت: به دلیل پاندمی کرونا، ناگزیریم که شب یلدا را دور از خانواده جشن بگیریم.

وی ادامه داد: امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف و حرکتی به سوی پایان این سال‌های سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم و خودتحریمی و ناکارآمدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

هاشمی تصریح کرد: تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، همدلی و وحدت مردم و تمرکز مسئولان بر حل مشکلات به جای اختلاف سلیقه و کشمکش‌های سیاسی است که می‌تواند رمز عبور از تاریکی به سوی روشنایی و از یلدا به نوروز باشد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای شهر تهران ضمن تبریک روز پرستار گفت: امسال روز پرستار در یک سالگی ورود بیماری کرونا به کشور شرایطی خاص دارد، پرستاران خط مقدم و زحمتکش‌ترین قشر جامعه در مبارزه با کرونا و رسیدگی به بیماران قرار داشتند و تعداد زیادی از پرستاران به کرونا مبتلا شدند و بخشی از آن‌ها به شهادت رسیدند، این قشر عزیز آرامش و آسایش خود را به پای سلامت جامعه قربانی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
راه حل اصلی، استفاده از جکوزی و سونای کاخ مرمر است.
آخرین اخبار