پیشکسوت باشگاه استقلال تهران از وضعیت معیشتی برخی از پیشکسوتان ورزش گلایه کرد.

مهدی کشاورز پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم دومین جایزه ناصر حجازی که دوشنبه شنب به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: این دست مراسم‌ها بسیار خوب است. افسوس که امسال این برنامه مصادف شد با شیوع ویروس کرونا وگرنه امروز قرار بود همگی به صورت حضوری در این مراسم بزرگ شرکت کنند.

او برگزاری مراسم جایزه حجازی را پربار و موثر برشمرد و گفت: این مراسم‌ها باعث می‌شود تا اسطوره‌های ورزشی بیشتر در یاد‌ها بمانند. ناصر حجازی ورای رنگ‌ها یک اسطوره محبوب و ورزشی بود.

او ادامه داد: هر روز با خودم می‌گویم‌ای کاش تا زمانی که پیشکسوت‌ها زنده هستند از آن‌ها تجلیل شود، متاسفانه پیشکسوتان یک دست نیستند، باید همراه یکدیگر باشیم تا یک تکانی به این وضع بدهیم. متاسفانه برخی از پیکشسوتان در سطح معیشتی بسیار پایینی قرار دارند حتی کسانی که روزگاری لژیونر بوده اند هم همین شرایط را دارند.

او در رابطه با مدیرعامل جدید استقلال گفت: در حال حاضر شاهد هستیم مددی کار خود را انجام می‌دهد، اما نباید فراموش کرد بیشتر کار‌ها روی دوش هیئت مدیره است. خداروشکر اعضای هیئت مدیره از نظری گرفته تا خلیل زاده و عبدیان همراه باشگاه هستند. نباید فراموش کرد همواره هرکسی مدیر عامل شده است عده‌ای با او مخالف بوده‌اند و این موصوع که کسی با انتخاب مدیرعامل جدید مخالف باشد امری عادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار