دومین مراسم جایزه ویژه مرحوم ناصر حجازی با حضور مدیران باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم دومین جایزه ویژه ناصر حجازی که دوشنبه شب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به شکل آنلاین برگزار شد، اسامی برگزیدگان بخش عکس، خبر، هنر و ورزش اعلام شد.

در این مراسم هیئت داوران دومین جایزه ناصر حجازی اعلام کرد که مرام ناصرحجازی حرکت بر مدار مردم، توجه به خواست و اراده آنان و ایستادن در طرف حق و نفع جمعی بوده است و همین ویژگی‌ها اصلی‌ترین معیار هیئت داوران جایزه ناصر حجازی است.

پیش از اعلام اسامی برگزیدگان هیئت داوران جایزه ناصر حجازی از مرحوم سهیل گوهری که مدتی قبل در پی ابتلا به کرونا فوت کرد، یاد و از همسر او که به نمایندگی از خانواده گوهری به روی سن آمده بود تقدیر کرد.

جایزه بخش خبر به دلیل صرف بیش از نیم قرن آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم به استاد پیشکسوت اردشیر لارودی اهدا شد.

جایزه بخش عکس نیز با تصمیم هیئت داوران دومین جایزه ناصر حجازی به پاس سال‌ها فعالیت در حوزه عکاسی و به خصوص عکاسی خبری به مونا هوبه فکر اهدا شد. هوبه فکر که در حوزه اجتماعی و ورزشی تصاویر ماندگاری به ثبت رسانده اولین زنی است که به عنوان عکاس ایرانی مسابقات جام جهانی را در روسیه پوشش داده است.

جایزه بخش ورزش هم به فردی اهدا شد که افتخارات جهانی زیادی را برای کشتی کشورمان به ارمغان آورده است. پرافتخارترین آزادکار سبک‌وزن ایران که سرمایه اجتماعی خود را برای خدمت به مردم ایران و به خصوص محرومان به کار گرفته است. حسن رحیمی برگزیده این بخش بود.

جایزه بخش هنر هم به نام آشنای عرصه فرهنگ و هنر و از فعالان حوزه اجتماعی تعلق گرفت. هنرمندی که هیچگاه برای بیان از مردم و طرح مطالبات و دغدغه‌های آن‌ها آرام ننشسته است. او در روز‌های شیوع کرونا سرمایه اجتماعی و اعتبار هنری خود را برای کمک به مردم و به خصوص قشر ضعیف‌تر جامعه به کار گرفت و همچون سال‌های گذشته در کنار آنان ایستاد. این جایزه به رخشان بنی اعتماد اهدا شد.

جایزه ویژه این مراسم به یک ورزشکار، استاد دانشگاه، اقتصاددان و فعال اجتماعی تعلق گرفت. او در سال‌های جوانی از فعالان حوزه ورزش بوده است. مردی که نفع جمعی را همواره بر نفع فردی ترجیح داده و همچنان در کنار مردم ایستاده است. جایزه ویژه ناصر حجازی به حسین راغفر اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار