استاندار کرمانشاه گفت : فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان و راهداران نقشی مؤثر و مهم در فرآیند‌های توسعه‌ای برعهده دارند و در طول تاریخ انقلاب و به ویژه دفاع مقدس شاهد ایثار، فداکاری و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان بوده ایم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل تلاش کردیم تا گوشه‌ای از خدمات فعالان حمل و نقل، رانندگان و راهداران استان را گرامی بداریم.

او گفت : استان کرمانشاه در بخش توزیع لاستیک، کمترین مشکل را در سطح کشور داشته بطوری که توزیع لاستیک طبق مقررات انجام شده و مشکل اصلی استان در این زمینه کمبود تخصیص لاستیک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر را در دستور کار قرار دادیم بطوری که در بخش حمل و نقل مسافر و بار نوسازی این ناوگان تقریبا به روز است.

او ادامه داد: در بخش ناوگان مسافربری درخواست داریم تا تسهیلات کم بهره دراز مدت در اختیار این ناوگان قرار گیرد و در بخش بار نیز همین درخواست را داریم تا افراد واجد شرایط بتوانند در این شرایط کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.