رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه از دعوت ۱۰ ورزشکار استان به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزت الله پرنیان رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه گفت : مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، مسعود شکربیگی، نوید جهانگرد، جاسم بخشی، مهدی بخشی، مسعود ژولیده، شمس الدین شهبازی، شهاب رحیمی و ساسان نیلوفر ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

او گفت : اردوی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان از امروز (اول دی) در تهران آغاز و تا روز دوشنبه آینده (۸ دی) ادامه پیدا می‌کند.

پرنیان افزود: نفرات منتخب اردو‌های تیم ملی به مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره که شهریور سال آینده در ایتالیا برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه با اشاره به آمادگی خوب ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردو، افزود: کرمانشاه همواره در مسابقات پارالمپیک، جهانی و آسیایی چند ملی پوش در ترکیب نهایی داشته است.

او ادامه داد: نفرات دعوت شده به اردوی مقدماتی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان ایران در هفته‌های اخیر و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، تمرینات خوبی را زیرنظر امجدیان مربی خود و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان که با همت مدیرکل ورزش و جوانان استان آماده شد، پشت سرگذاشته اند.

پرنیان گفت: توجه به ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه می‌تواند باعث سربلندی ورزش استان شود چرا که ورزشکاران توانمندی در رشته‌های مختلف داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.