مراسم یادبود مرحوم محمود حریری‌، مؤسس رفسنجانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همت هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه سپاهان در رفسنجان برگزار می شود.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم سپاهان اصفهان روز سه‌شنبه دوم دی ماه در شهر رفسنجان به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

او افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته بین هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه سپاهان، فردا صبح سرپرست و برخی مسئولان هیئت فوتبال استان کرمان به اتفاق مدیران باشگاه سپاهان با حضور در بهشت زهرای رفسنجان بر آرامگاه ابدی مرحوم حریری حاضر می‌شوند و یاد و خاطره این بزرگمرد عرصه ورزش را گرامی می‌دارند.

امیرخسروی تصریح کرد: تاکنون بازیکنانی نظیر، ولی میرزایی، علی حاج‌اکبری، عباس محمدی و محسن ایران‌نژاد از استان کرمان، در تیم فوتبال سپاهان توپ زده‌اند.

محمود حریری در بهمن ۱۳۰۹ در رفسنجان به دنیا آمد و در خرداد ۱۳۷۴ دار فانی را وداع گفته و در همان شهر محل تولدش به خاک سپرده شده است.

او بازیکن و مربی سابق فوتبال و یکی از فرهیختگان مکتب شاهین و بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان است که در سال ۱۳۳۲ این باشگاه را با الگوبرداری از شاهین تهران، با نام «شاهین اصفهان» تأسیس کرد.

حریری پس از تشکیل باشگاه شاهین اصفهان، بین شهر‌های اصفهان و تهران در رفت و آمد بود تا با وسواس خاصی این تیم را به قدرت اول فوتبال اصفهان نیز تبدیل کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.