۸۹ پروژه به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیرراه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

افتتاح 89 پروژه راه آهنبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۸۹ پروژه به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان در هفته حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید. این پروژه‌ها شامل ۱۲ پروژه در حوزه فنی و زیربنایی در سه محور کلی به ارزش ۲۲۱ میلیارد تومان و ۷۷ پروژه خدمات ساختمان و ایستگاهی در ۶ محور، کلی به ارزش ۵۶.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

این ۱۲ پروژه در حوزه فنی و زیربنایی شامل پروژه علائمی کردن ایستگاه‌ها به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در راستای افزایش ایمنی در محور بافق_ زرین شهر به بهره برداری می‌رسد.

همچنین هفت پروژه احداث، توسعه و تکمیل خطوط به طول ۷.۵ کیلومتر و به ارزش ۵۶ میلیارد تومان، به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها شامل فاز دوم توسعه خطوط ایستگاه راه آهن کرج همچنین فاز دوم توسعه خطوط ایستگاه راه آهن هشتگرد و احداث خط جدید تخلیه و بارگیری در ایستگاه راه آهن تپه سفید است.

سه پروژه احداث و بازسازی نمازخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه‌ها و پروژه توسعه، بازسازی، بهسازی و تکمیل سکو‌ها و نصب پله‌های برقی ایستگاه راه آهن نقاب به ارزش ۶.۶ میلیارد تومان و پروژه راه اندازی پنل خورشیدی در ایستگاه راه آهن قم به ارزش یک میلیارد تومان و ۲۷ پروژه بهسازی  به ارزش ۱۷.۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار