نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه زحمات پرستاران در نجات جان انسان‌ها بخصوص در ایام شیوع کرونا را بسیار ارزشمند دانست .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه زحمات پرستاران در نجات جان انسان‌ها بخصوص در ایام شیوع کرونا را بسیار ارزشمند دانست و گفت : قرار دادن نام پرستاران به عنوان مجاهد و تعبیر «مجاهدت‌های شما» از سوی مقام معظم رهبری بسیار با اهمیت است.

او گفت : رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند «شما پرستاران در چشم مردم عزیز بودید، عزیزتر شدید» و این جمله بسیار با اهمیت است.

او افزود: زحماتی که شما پرستاران در حفظ جان بیماران با جان و دل انجام می‌دهید، بسیار ارزشمند است و کسی نمی‌تواند از شما تقدیر کند و خداوند پاداش زحمات شما را عطا می‌فرماید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: پرستاران، پزشکان و سایر دست اندرکاران حقیقتا، چون فرشته بودند و شهدای این عرصه از مردم و کشور دفاع کرده و جان خود را نثار کردند.

آیت الله علما گفت: عطوفت و صمیمیت شما بسیاری از مشکلات بیماران را مرتفع می‌کند و انصافا شما در این روز‌های کرونایی و در این شرایط سخت خدمات قابل توجهی را برای حفظ جان مردم و سلامت جامعه انجام داده‌اید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.