روبرتو فیرمینو، مهاجم تیم فوتبال لیورپول در بازی‌های اخیر تیمش عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته جایگاهش را در این تیم تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال لیورپول با پیروزی مقتدرانه برابر کریستال پالاس موفق شد صدر جدول لیگ برتر انگلیس را تا پایان هفته چهاردهم حفظ کند. 

در جریان پیروزی ۷ بر صفر قرمزها، روبرتو فیرمینو ستاره تیمش بود و موفق شد ۲ بار دروازه حریف را باز کند و یک پاس گل بدهد. مهاجم برزیلی لیورپول هفته گذشته نیز گل پیروزی بخش تیمش را در دیدار مقابل تاتنهام به ثمر رساند تا از فشاری که روی او ایجاد شده بود، خارج شود. 

این اتفاق در حالی رخ داده است که از زمان ورود دیگو ژوتا به آنفیلد، جایگاه فیرمینو در ترکیب اصلی لیورپول مورد تهدید قرار گرفته بود، زیرا ژوتا در ۱۷ بازی ابتدایی فصل توانست ۹ گل به ثمر برساند. با این حال مصدومیت زانو باعث شد تا این بازیکن از میادین دور بماند.


بیشتر بخوانید:


عملکرد خوب ژوتا در بازی‌های فصل جاری باعث شد تا برخی از هواداران و کارشناسان بگویند که مهاجم پرتغالی شایستگی بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی دارد، اما مصدومیت او باعث شد تا فیرمینو که در تیم ملی برزیل نمایش‌های خوبی ارائه کرده بود، فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب قرمز‌ها به دست بیاورد. با این حال فیرمینو دوباره احیا شد و توانست جایگاهش را در ترکیب اصلی تثبیت کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار