با هدف توسعه زیر ساخت‌های برق رسانی در شهرستان بروجن، از ابتدای امسال تاکنون ۸۶ پروژه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ضرورت توسعه زیر ساخت‌های برق رسانی در سطح استان از ابتدای سال ۹۹ تا کنون، ۶۷ پروژه در سطح شهرستان بروجن مورد بهره برداری قرار گرفته است و ۱۹ پروژه دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه برای اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها ۱۰۰ میلیار ریال اعتبار هزینه شده است افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، بهره برداری از پروژه‌های برق رسانی در سطح استان، زمینه ساز سرمایه گذاری صنایع بزرگ خواهد بود و از جهتی تامین برق مورد نیاز مشترکان را در پی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


فرهزاد از مهمترین این پروژه‌ها به تعمیرات فیدر‌های برق رسانی، جابجایی و اصلاح شبکه‌های توزیع برق، احداث پست‌های هوایی توزیع و تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، احداث روشنایی تلسکوپی و اصلاح و تعویض روشنایی معابر، برق رسانی به مشترکین جدید، تعویض لوازم اندازه گیری و رفع نقاط حادثه خیز اشاره کرد.

شهرستان بروجن از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری‌های صنعتی این استان است که دارای ۵۵ هزار مشترک برق در بخش هاس مختلف بوده که از این تعداد ۶۰۷ مشترک در حوزه صنعتی و یک هزار و ۵۶۷ مشترک در حوزه کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار