کمک ۴۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی به حوزه درمان خراسان رضوی

بخش خصوصی متعهد شد تا ۴۲ میلیارد ریال کمک به دو صورت نقدی و یا تامین کالا‌های مورد نیاز را به حوزه درمان خراسان رضوی اهدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمودی خراسانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: فعالان قتصادی استان، در این این مقطع دشوار شیوع بیماری کرونا، تلاش کرده اند تا به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و به یاری مراکز درمانی خراسان رضوی در مقابله با کرونا شتافتند.

او به برگزاری نشستی با عنوان «هم اندیشی با هدف بررسی نحوه تاب آوری و مقابله با ویروس کرونا» اشاره کرد و افزود: در این جلسه فعالان اقتصادی این استان متعهد به کمک ۴۲ میلیارد ریالی برای تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی و درمانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مراکز درمانی خراسان رضوی برای مقابله با کرونا شدند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری، فعالان اقتصادی در بازه‌های مختلفی برای کمک به بخش درمان، پیش قدم شدند و حتی در یک مرحله نیز اقلام مورد نیاز مراکز درمانی خراسان رضوی نظیر ونتیلاتور، ماسک‌های دایمی پزشکی و سایر تجهیزات را با هزینه ۵۰ میلیارد ریال خریداری کرده و به دانشگاه علوم پزشکی اهدا نمودند.

محمودی خراسانی با تقدیر از همراهی فعالان اقتصادی در این حرکت خداپسندانه، بیان کرد: در این مرحله نیز مقرر است تا کمک‌ها به دو صورت نقدی و یا تامین کالا‌های مورد نیاز، انجام بگیرد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.