مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۰ هزار بسته حمایتی در قالب سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همزمان باروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در مراسم توزیع بسته‌های حمایتی با اشاره به اینکه فعالیت‌های رزمایش مواسات و همدلی در قالب قرارگاهی با محوریت نماینده محترم، ولی فقیه در استان در حال انجام است، گفت: مشارکت مردمی و نیکوکاران اساس کار کمیته امداد است و از همراهی آن‌ها در رسیدگی به امور نیازمندان قدردانی می‌کنیم.

او به شب یلدا اشاره داشت و افزود: بیش از ۲ هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد اداره ۶ مشهد، دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، خیران و مراکز نیکوکاری این منطقه تهیه شده تا همزمان با شب یلدا به دست نیازمندان برسد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه بسته‌های حمایتی را شامل اقلام خوراکی است، ادامه داد: همچنین همزمان با شب سالگرد شهادت سردار، با مشارکت هیئات مذهبی، سپاه و کمیته امداد غذای گرم طبخ و بین نیازمندان در سطح استان توزیع می‌شود.

آسوده از انسجام فعالیت‌های انجام شده و هم افزایی مناسب بین دستگاه‌های مختلف در قالب رزمایش و مواسات و همدلی در خراسان رضوی گفت و بیان کرد: همه ارگان‌ها به صورت کاملا منسجم و جدی در استان پای کار هستند.

او میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و تصریح کرد: باتوجه به قرار داشتن در شرایط شیوع ویروس کرونا، کادر درمان و به ویژه پرستاران با تاسی از فرهنگ عاشورا در حال خدمت رسانی بوده و هستند.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.