دروازه بان تیم هندبال العربی گفت: ۵۰ هزار یورو مبلغ فسخ قرارداد من با تیم هندبال "گوادالاخارا" است.

سعید برخورداری دروازه بان  لژیونر هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:

از حدود یک ماه پیش، پیشنهاد‌اتی از کشور‌های مختلف داشتم. با وجود پیشنهاد‌های مختلفی که داشتم با تیم هندبال العربی قطر به توافق رسیدم. مبلغ فسخ قرارداد من با تیم "گوادالاخارا" ۵۰ هزار یورو است. در هندبال اروپا این مبلغ برای جدایی یک بازیکن از تیمش بسیار بالا محسوب می‌شود. در کنار  مبلغ فسخ قرارداد مبلغ دیگری برای قرارداد ۴ ساله هم اضافه خواهد شد.  

او در ادامه عنوان کرد: طبق توافق صورت گرفته تا ۳۱ دسامبر برای تیم هندبال گوادالاخارا و پس از آن برای تیم العربی قطر بازی خواهم کرد. پس از  صدور کارت  ITC  از ماه ژانویه می‌توانم  برای بازی در تیم هندبال العربی به کشور قطر سفر کنم.

برخورداری گفت: پس از شیوع ویروس کرونا هندبال اروپا  از نظر مالی تحت فشار قرار گرفت. قطعا انتقال من به تیم العربی قطر برای تیم گوادالاخارا  از نظر مالی بسیار خوب خواهد بود.

دروازه بان تیم العربی قطر اظهار کرد: در حال حاضر کشور قطر بهترین بازیکنان را برای هندبالش جذب می‌کند. تاکنون تیم العربی قطر توانسته بازیکنان بسیار خوبی از کشورهای اروپایی،  از جمله فرانسه، پرتغال و ... را جذب کند. شاکله اصلی تیم العربی را  بازیکنان ملی پوش  قطر تشکیل می‌دهند.

او در پایان عنوان کرد: قرارداد من با تیم العربی به مدت ۳ سال و نیم خواهد بود. تیم هندبال العربی قهرمان لیگ جام ستارگان قطر شده و همچنین قهرمانی آخرین دوره جام باشگاه‌های هندبال آسیا را کسب کرده است. هدف تیم العربی کسب عنوان قهرمانی در جام ستارگان است. انتقال من به تیم هندبال العربی قطر یک اتفاق بزرگ برای من محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار