سرمربی شهروند ساری گفت: چند اتفاق باعث شد امسال برای این تیم فوتسال سالی خاص باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: وقفه بلند مدت بین فصل قبلی و فصل جدید که بیشترین آسیب را به بازیکنان و مربیان زد، نحوه برگزاری مسابقات و وقفه دوباره در شروع لیگ و انتخاب سرمربی تیم در آستانه مسابقه اول باعث شد شهروند ساری کار سخت و دشواری پیش رو داشته باشد.

او با بیان اینکه این تیم ریشه دار کشور با تلاش و کوشش بازیکنان و کادر فنی شرایط مطلوبی پیدا خواهد کرد، افزود: شهروند ساری بازیکنان با تجربه و جوانان خوبی دارد و کادرفنی نیز تمام تلاششان را خواهند کرد تا در سریعترین زمان به تفکری واحد برسد.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری، مدیریت عالی و کادر فنی قوی را از نکات مثبت باشگاه در سال‌های اخیر دانست و ادامه داد: اگرچه امسال بازیکنان زیادی تیم را ترک کردند، اما بازیکنانی که اکنون در خدمت تیم هستند از قابلیت‌های فنی بالایی برخوردارند و مهمترین شاخصه مجموعه این است که به همدیگر اعتقاد داریم و این به پیشرفت کار کمک خواهد کرد.

محسن خبیری با ابراز تأسف از شرایط کرونایی به وجود آمده که باعث حضور نداشتن تماشاگران در سالن مسابقات شده است، افزود: اگرچه جای هواداران متعصب و خونگرم شهروند ساری نه تنها برای مازندرانی‌ها بلکه برای لیگ ایران خالی است، اما هواداران اطمینان داشته باشند که در هربازی برای موفقیت و سربلندی تیم و آن‌ها بازی می‌کنیم.

سرمربی شهروند ساری که سابقه هدایت تیم‌های متعددی از جمله هلال احمر تبریز، تأسیسات دریایی، فرش آرا مشهد و شهرداری ساوه را در کارنامه دارد، با قدردانی از نجاریان مدیرعامل شهروند ساری ابراز امیدواری کرد تیم شهروند ساری با کمک و همفکری پیشکسوتان و بزرگان فوتسال مازندران و ساری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور موفق باشد.

او شهروند ساری را یکی از ریشه دار‌ترین تیم‌های فوتسال کشور دانست و گفت: حضور در این تیم به عنوان سرمربی را افتخاری برای خود می‌دانم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار