فرمانده پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو در خبری از کشف و توقیف محموله ۱۲ تنی از چوب غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آرمیده فرمانده پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو گفت : فردی متخلف با یک دستگاه کامیون حامل چوب غیرمجاز درختان اکالیپتوس از شهرستان قصرشیرین به مقصد کرمانشاه در حال حرکت بود که در مسیر راه با هوشیاری ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی و همکاری ماموران خدوم نیروی انتظامی در ایست بازرسی بالاطاق کرندغرب متوقف شد.

او گفت : با فرد خاطی براساس مواد قانونی ۴۸ و ۴۲ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع برخورد شده و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضایی معرفی شد. کامیون به پارکینگ اداره منابع طبیعی انتقال یافت.

او افزود: براساس مواد قانونی گفته شده، حمل هر نوع چوب و هیزم بدون اخذ پروانه صدور حمل از اداره منابع طبیعی ممنوع است. در غیراینصورت منابع طبیعی با متخلفین براساس قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

آرمیده افزود: ماموران منابع طبیعی دالاهو با تمام توان از هر گونه تخلف در حوزه منابع طبیعی شهرستان جلوگیری به عمل خواهند آورد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.