معاون اجرایی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : تا ۲۲ بهمن امسال مشعل گاز ۹ روستای این شهرستان روشن خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد شمسی معاون اجرایی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به گازرسانی به محوربانی لوان به سفیدبرگ در بخش کلاشی اشاره کرد و گفت : گازرسانی به این مسیر در شرف پیمان سپاری است و تا هفته آینده هم عملیات علمک گذاری روستای سراب بس آغاز می‌شود.

او به مشکلات گازرسانی به روستا‌های خانم آباد، چشمه سفید، کانی گل علیا و سفلی در شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت : این روستا‌ها در پکیچ نهرابی که برای ۵۴ روستای حوزه شهرستان‌های روانسر و جوانرود و کوزران تعریف شده بود که به علت برخی از مشکلات پیمانکار این پروژه فسخ قرارداد شد و دوباره درحال پیمان سپاری است.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه تا پایان امسال باید ۴۴ روستای این شهرستان گازدار شود، افزود: باتوجه به سردسیری، کوهستانی و تغییرالگوی مصرف منطقه تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی این شهرستان ضروری است.

رستگار یوسفی، به مشکلات پکیج بیاشوش اشاره کرد و افزود: نیاز است پیمانکار این پروژه با افزایش تعداد اکیپ‌ها و تسریع در انجام کار هرچه سریعتر این پروژه به سرانجام برساند.

او به تسریع در اجرای پروژه گازرسانی روستای سراب بس تاکید کرد و ادامه داد: گازرسانی به روستای بادکان که روستا‌های همجوار آن گازدار شدند و تسریع در گازرسانی به روستا‌های هوزسیدمراد و بیوله که در پکیج خاص تعریف نشده اند، ضروری است.

یوسفی به تسریع در گازرسانی به روستا‌های محور بانی لوان در بخش کلاشی و روستا‌های خانم آباد، چشمه سفید، کانی گل سفلی و علیا در بخش مرکزی تاکید کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.