رئیس شرکت گاز کنگاور گفت : عملیات اجرایی خط تغذیه گازرسانی به هشت روستای دهستان خزل غربی از توابع این شهرستان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هادی نوروزی رئیس شرکت گاز کنگاور گفت : خط تغذیه روستاهای دهستان خزل غربی که شامل روستا‌های خالنجه، چشمه درازه، خیرمندان، میرزاآباد، سرخلج، داربید، سراب باباعلی و کهریز کلان است، ۴۰ کیلومتر شبکه بوده که کار عملیات اجرایی بخش زیادی از آن تکمیل شده و تنها در قسمت‌هایی که دارای معارض بوده در حال رفع موانع و معارض هستیم.

او گفت : طبق وعده پیمانکار تا قبل از بهمن ماه امسال عملیات اجرایی به اتمام رسیده و در دهه فجر آماده بهره برداری است.

او با بیان اینکه با وجود پروژه‌های گذشته تامین کالا این پروژه با شرکت گاز بوده افزود: اعتبار اجرای شبکه در قالب قرارداد با پیمانکار ۳۷ میلیارد ریال بوده است.

رئیس شرکت گاز کنگاور افزود: ساخت ایستگاه تقلیل فشارگاز این شبکه نیز در روستای دوآب با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در حال اتمام است.

نوروزی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری کنگاور گفت: هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه توزیع گاز ۱۰۰ درصد است و با پایان گازرسانی به هشت روستای باقیمانده، کنگاور به عنوان دومین شهرستان سبز در استان بعد از هرسین شناخته خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.