رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی گفت: به احتمال زیاد مسابقات بین‌المللی دوی ماراتن بهار سال آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سعادتمند رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی گفت: بر اساس توافق میان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شهرداری مشهد و فدراسیون دو ومیدانی جمهوری اسلامی ایران این ماراتن بین المللی به احتمال زیاد در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و با حضور دوندگانی از کشور‌های مختلف جهان در مشهد برگزار می شود.

او افزود: البته تنها قید برای برگزاری این رویداد مهم و بین المللی ورزشی، شرایط و وضعیت شیوع بیماری همه گیر کرونا و کسب مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری این مسابقه است.

رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی به شدت پیگیر است با همکاری و حمایت شهرداری مشهد این رقابت ماراتن مانند سایر ماراتن‌های بین المللی در تقویم کنفدراسیون دو و میدانی آسیا ثبت و مشهد همه ساله میزبان دوندگان از سراسر جهان باشد.

سعادتمند بیان کرد: مطابق قواعد دوی ماراتن مسافت این مسابقه ۴۲ هزار و ۱۶۵ متر است و تاکید شده است که بخشی از این مسابقه در داخل مشهد برگزار شود تا حضور مردم عادی مانند سایر ماراتن‌های مطرح جهانی با تعداد زیاد در این رقابت ورزشی، چشمگیر باشد.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.