مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه شب یلدا در خراسان شمالی بر اساس دستور و ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی کرامتی مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی گفت: از ساعت ١٨ امروز کلیه فعالیت‌های مشاغل گروه‌های مختلف به غیر از گروه یک ممنوع است.

کرامتی منع تردد خودرو‌های شخصی را از ساعت ٢٠ تا ۴ صبح اعلام کرد و گفت: این محدودیت امروز و فردا اعمال می‌شود و تیم بازرسی و نظارت شهرستان‌ها به صورت ویژه بر رعایت محدودیت‌ها نظارت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعمال محدودیت خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بازرسی استانداری محدودیت‌های جدید را ویژه شب یلدا عنوان کرد و گفت: این محدودیت‌ها فارغ از طیف بندی رنگ شهر‌ها می‌باشد و در کلیه شهر‌ها اعمال می‌شود.

کرامتی برقراری محدودیت‌های قبلی متناسب با رنگ وضعیت ابتلا را همچنان برقرار دانست و افزود: از همراهی مردم و اصناف برای اعمال محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه قدردانی می‌کنیم و بار دیگر از مردم استان خواستاریم با عدم تجمع و برگزاری دورهمی اینگونه قدردان زحمات کادر درمان باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.