رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از کاهش ۷۵ درصدی جابجایی در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در پی شیوع ویروس همه گیر کرونا از ابتدای سال تاکنون ۷۲ هزار نفر از طریق پایانه مسافربری این شهرستان جابجا شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد کاهش یافته است.

او افزود:از این تعداد ۶۰ هزار نفر توسط خودرو‌های سواری بین شهری به تعداد ۳۰ هزار سرویس و ۱۲ هزار نفر به تعداد ۶ هزار سرویس توسط اتوبوس و مینی بوس سفر کرده اند.

خادمی با اشاره به فعالیت ۲۲۶ دستگاه خودرو در ناوگان عمومی مسافربری پایانه مهاباد اضافه کرد: از این تعداد ۱۲۸ دستگاه سواری، ۷۲ دستگاه اتوبوس و ۲۶ دستگاه مینی‌بوس است.

این مقام مسئول در مهاباد ادامه داد:در حال حاضر روزانه ۲ اتوبوس مسافربری با حداقل ۱۲ مسافر به از مهاباد به عراق حرکت می‌کند.


بیشتر بخوانید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۹ تعاونی داخلی، سه تعاونی خارجی و ۲ تعاونی سواری و ۱۱ باربری در مهاباد فعالیت دارند که به طور دائم در طی سال بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود.

خادمی تصریح کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های ۱۴۱ یا با مراجعه حضوری به دفتر پایانه این شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.