رییس بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان ایرانشهر گفت: متخلفان صنفی در ایرانشهر ۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عطاءالله دهمیری رییس بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: بازرسان مجمع امور صنفی ایرانشهر در این مدت ١٨۶ واحد صنفی فاقد پروانه را شناسایی و به ادارات مربوطه معرفی کردند.

او افزود: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون از سوی بازرسان صنفی شهرستان ایرانشهر برای بیش از چهار هزار و ۴۰۰ واحد صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل دادند که از سوی مراجع مربوطه به بیش از ۶ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

رییس بازرسی و نظارت بر اصناف ایرانشهر گفت: امور اصناف این شهرستان با تشکیل تیم‌های محسوس و نامحسوس و حضور در بازار، ضمن پایش نحوه عرضه اقلام ضروری با هرگونه تخلف صنفی برخورد قانونی لازم را انجام داده و متخلفان هر صنف را با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌کند.

او با تاکید بر قانون مداری اصناف افزود: تمامی فروشگاه‌ها هنگام تامین کالا‌های خود باید فاکتور رسمی دریافت کرده و پس از فروش کالا یا خدمات نیز فاکتور رسمی به خریدار ارائه و در زمان مراجعه بازرسان فاکتور خرید خود را به آنان عرضه کنند.

دهمیری بیان کرد: از مردم عزیز انتظار است به منظور برخورد با محتکران و اخلال گران در بازار با مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن ۳۷۲۲۱۴۴۲ تماس گیرند.

انتهای پیام/گ

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار