تعدیل ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در فارس

همزمان با مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق تعدیل ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در استان فارس انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تعدیل ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر بلواری ۱۵۰ واتی و جایگزینی ۳۲ کیلومتر کابل خودنگهدار به جای سیم مسی توسط نیرو‌های تلاشگر شرکت توزیع نیروی برق استان فارس درسطح این استان، همزمان با مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع با رویکرد اصلاح ولتاژ و روشنایی معابر، خبر داد.

احمدرضا خسروی افزود: مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع در استان فارس با برخورداری از ۵۲ گروه عملیاتی، ۱۵۰ نفر نیروی اجرایی و فنی، ۵۲ خودرو و ۲۰ دستگاه بالابر طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذرماه امسال در ۲۶ مدیریت تابعه این شرکت با رعایت کامل اصول بهداشتی و موارد ایمنی با شعار تلاش صادقانه خدمت بی منت، برق و ولتاژ استاندارد برگزار شد.

او بهبود ولتاژ مشترکان، رضایت مشترکان و سایرذینفعان و افزایش پایداری شبکه را از جمله اهداف این مانور برشمرد و افزود: بازآرایی شبکه‌های توزیع، کاهش تلفات، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده، کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها در فصل سرد سال نیز از دیگر مواردی بودند که در جریان اجرای این مانور مورد توجه قرار گرفت.

خسروی از احداث ۹ دستگاه پست هوایی درجریان این مانور به منظورکاهش شعاع تغذیه خبر داد و گفت: ۲۶۲ مورد جابه جایی فاز و متعادل سازی بار فیدر‌های فشارضعیف، ۲۸۴ مورد تغییر تپ ترانس، ۳۶۴ مورد رفع اتصالات سست تک مشترک، ۹۹ مورد باز و بسته نمودن جمپر جهت مانور شبکه از دیگر فعالیت‌های پرسنل تلاشگر این شرکت در جریان برگزاری این مانور بود.

این مقام مسئول یادآور شد: با انجام مانور مذکور همچنین ولتاژ برق ۵۸۲ مشترک این شرکت در استان فارس نیز تقویت یافته و بهبود پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد: این شرکت همواره ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مشترکان خود در سطح استان و تامین رفاه و آسایش آنان را مدنظر داشته و در تلاش است با برنامه‌ریزی‌های لازم و منسجم نقاط دارای افت ولتاژ را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکل در اسرع وقت اقدام کند.

لازم به ذکر است این مانور با مشارکت معاونت مهندسی، معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ، مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان ها، پایگاه مقاومت بسیج و دفتر روابط عمومی شرکت، انجام پذیرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار